Love in a box

Idag kom min andra Glossybox! Så kul!! Det blir alltid den känslan man har på julafton när man ska öppna ett paket. Den här gången var det den vanliga boxen som är gulligt rosa... Jag tänker spara dom som jag alltid gör med fina lådor och påsar. Men det brukar alltid sluta med att mamma vill slänga dom efter ett tag när dom har stått och varit fina ett tag, Hehe!!  Men åter till min lilla box...
 
 
Jag älskar såna här bleknings tandkrämer! Har provat några olika men jag har inte direkt tyckt att de har någon effekt... Men nu ska vi se om den här fungerar bättre, hoppas!
"Brittiska tidningen Marie Claire rekomenderar denna brynpenna som fixerar dina ögonbryn till exakt den form  du önskar. Den genomskinliga vaxformulan ett naturligt och hållbart resultat"
"Applicera i fuktigt hår för naturligt skydd och vård. Arganolja reparerar och skyddar mot värme, olivolja återfuktar och antioxidanten vindruvskärnextrakt förlänger livslängden på din hårfärg."
En återfuktande hudkräm ifrån Yves Rocher.
"Mirakelprimer som direkt minskar synligheten av porer och fina linjer. Ger dig en jämnare hud som bas och gör så att din makeup håller längre. Vår favoritprodukt från retrolyxiga Benefit!"
Glossifiera Glossybox
0 kommentarer