Dagdrömmer

Ligger i sängen och drömmer mig bort till sommarens shopping.... Vilka kommer bli få om jag inte blir frisk snart och kan börja tjäna lite pengar, så att jag kan handla allt jag vill haa! Vilket är en liten hög. Men man måste ju vara realistiskt samtidigt, tråkigt jag vet men det är ju den bistra sanningen. Att jag måste faktiskt börja spara mina pengar till något viktigare än väskor, klockor och annat roligt! Som för framtiden... och allt man behöver som en bil (man vill ju inte åka i vad som helst ;) och vad jag nu har hittat på att jag vill göra då!
Men till något roligare än att spara, att göra av med pengar! Här är lite godingar som jag har tittat lite på, vi får väl se vad som följer med i påsen hem i sommar...
 
Hunter stövlar
 
Barbour jacka
          
Höga Hunter stövlar
 
Tory Burch ballerina
 
Louis Vuitton speedy /Bandouliere
 
 
0 kommentarer