Inte ett moln på himlen

Har haft en paus från bloggandet i en vecka nu på grund av att jag har varit på intensivkurs för att ta körkortet, så jag bor borta och har pluggat massor. Så vi får hålla tummarna att det går vägen nu!
Nu i helgen har jag redigt vilat upp mig hemma och sugit i mig Silsjönäs energi, de kan jag verkligen behöva efter den här intensiva veckan borta och inför nästa vecka. Så vi har bara njutit av vädret som har varit outstanding, ätit gott och så har jag polat på med min ponny lite. Sen bakade jag en rabarberpaj med lite vaniljsås. Vilken blev såå good (om man får skryta)! Hade i lite kanel och massor av socker med rabarberna, det var hemligheten. Sen sprang jag en runda i solen, och JA ni hörde rätt jag sprang faktiskt. Lite stolt faktiskt, man klarar mer än man tror.
 
Och idag har jag nästan bara solat och pillrat på i solen! Älskar vädret!! En eller två glassar slank ner med....
 











0 kommentarer