Last glimt of summer

Denna helg har varit hektiskt, härlig och precis som jag vill ha den, fullspäckad av planer!
 
Först på fredagkväll så hade min farfars syster och pappas kusin med hans fru kommit! Så vi åt middag och njöt ute i solnedgången hela kvällen. 
Sen på lördag klev jag upp tidigt och gick och började med kamsen, för jag hjälpte till på bygdegården här i byn. Så höll vi på med de halva dagen tills det var dags att sälja kams andra halva. Jag kan säga att man var rätt slut i huvudet innan dagen var slut! Sen så kom mammas faster och bjöd oss på paella på kvällen! Mumsigt kan jag lova! Och sen på kvällen fikade vi med stockholmarna som var hemma, farmors goda nektarinkaka!
Söndag var en slappardag i solen! En riktig vilodag, förutom lite små påtande hemma som att tvätta bilen och sånt! 












 
0 kommentarer