It's beginning to look a lot like Christmas

I fredags så började jag helgen med att åka på julbord med familjen, det var riktigt gott och all mat var hemgjord! Vilket är ett riktigt plus för mig som inte är ett fan av köpe köttbullar och sånt!

På lördagen så bakade jag och mormor pepprisar som vi allltid gör innan jul såhär. Efter julbaket så åkte jag på julmarknaden och tittade runt lite, och jag köpte med mig lite glögg hem! 

I helgen har jag hunnit med att jobba en hel del med, härligt att känna att man gör någon nytta med. På söndagen så gick jag en promenad i det kalla men as fina vädret, tog hand om hästarna och bakade en kaka. Sen kom en tjej som heter Ida och intervjuade mig för en sida de har här i Backe! Så de ska ni få se sen när det kommer ut med! Det var inget märkvärdigt direkt utan bara lite om mig och hur det är att växa upp här typ!
















 

0 kommentarer