Welcome december

Denna helg så har jag pysslat på med allt möjligt och de har varit full fart! Precis som de ska va! I fredags så tog jag de faktiskt lugnt och myste på med Alicia. På lördag så började jag dagen med en sovmorgon följt av att jag tränade. Sen bakade jag å farmor lussebullar innan jag gjorde kantarellsoppa, mumsigt om du frågar mig! Efter de så drog jag iväg till ström och sålde churros med vårt uf företag på julmarknaden. Supermysigt med julmarknader, all glögg, julmusik och bara hela julkänslan är så härlig!
På kvällen raggade jag och Elin och på morgonen efter raggade vi vidare hem till mig! De blev Adventsfikamys för hela slanten när vi kom hem till mig framför Vampire Diaries. Så fortsatte vi med taco och avslutade kvällen med glögg och marängswish, en riktig göttig kväll blev de!
 













0 kommentarer