Prooom 2016

Denna dagen var en av de mest roligaste meen dock kaotiskaste någonsin. Jag fixade håret hos Mona, där jag alltid fixar mitt hår. Å mitt i allt kommer en kille in å frågar om de är min bil som står utanför, för den har punka på ena däcket! Såå jävla typiskt! Så där sitter jag å får mitt hår fixat å de är punka på däcket och min bal är om någon timme bara! Så jag hade liite panik kan jag säga! Men med lite tur så kom en kille och fixade däcket så jag kunde fräsa iväg till Ström å baka i tiid! Phuuu!

När jag väl va framme så var de bara å hoppa i klänningen och njuta av dagen. Vi hade lite för mingel hos Elin där vi tog lite kort på allihopa! Innan vi åkte vidare till balen. Där fick vi åka raggarbil till ingången, sen blev det fotografering igen innan det blev middag. På kvällen spelade Emil Assergård och vi dansade på heela kvällen i våra fina klänningar!
Verkligen en av de finaste kvällarna under skolåren!

0 kommentarer