Studenten

Studentdagen började med champagnefrukost hos en av samhällstjejerna, sen gick vi till skolan och hade vår sista mentorstid med Gerd. Ååå så länge höll jag mig för att gråta, fy fan! En lärare man verkligen känt alla känslor man kan känna om en person! En riktig krutkärring är vad de är! Kommer sakna våran Gerdan efter dessa tre år!

Sen gick vi vidare till kyrkan och efter de blev de smörgåstårta och stipendieutdelningar! Superkul för vi fick stipendium för Churritas, lite kul å få cred när man kämpat på som vi gjorde.
Efter de så blev de utspringet och vårt tal till Gerd! Och sen fick vi träffa våra nära å kära i publiken, där man fick kramas å blommor i massor! Innan det var dags för å åka flak! Fyy faan va roligt de var, vi körde våra Tjejer är bäst till max och bara hade askul!

Efter flakåkandet så fräste Sofie å jag hem och det var studentmottagning med familjen och lite släkt! Såå tacksam för alla mina presenter jag fick!

På kvällen åkte jag in till ström igen och firade med resten av studenterna, att vi var arbetslösa imorgon! Wiihoo (inte Jaag) ;)

Denna dagen hade jag velat göra om, man hann inte njuta av den som man borde ha gjort! Man kunde inte förstå att detta var slut nu, det kan jag inte förstå än idag! Att jag inte ska tillbaka till juridiken och kalkyleringen till hösten. Jag tror nog de innerst inne tror jag!
Hela Studenttiden var verkligen så rolig som alla säger att den är, så ta verkligen vara på de! Man kommer varandra så nära allihop och man kommer minnas de hela livet!!! Njut av varje sekund!
Det har hänt såå mycket roligt under gymnasiet och jag kommer att ta med mig såå mycket! Jag skulle kunna skriva en bok om de men jag skiter i det tror jag! Det bästa av allt är att jag har fått lära känna mina tre ekonomibrudar, vad skulle dessa tre år varit utan er?! Jag kommer sååå att våldgästa er i höst (för alltid) när jag känn att jag saknar er för mycket! Så förbered er! ;)

0 kommentarer